Друкарня

Рекламна поліграфія

Здавалося б дрібниця, але без неї не обійтися. Найпоширеніші види рекламної поліграфії це листівки, флаєри та візитки. Це витратний матеріал, який коштує копійки, але неймовірно важливий для просування свого продукту, проведення промо-акцій, інформування про послуги, тобто для залучення більшої кількості покупців (клієнтів) і, відповідно, розвитку та зростання підприємства. Листівки та візитки друкують зазвичай великими тиражами. Цей рекламний продукт яскравий, барвистий, але лаконічний. Тексту в такому форматі має бути мінімум, але максимум необхідного сенсу у вигляді слоганів, що запам’ятовуються.

Для більш детальної інформації, опису послуг, подачі зображень продукту використовують інші види поліграфічних виробів: буклети, брошури, каталоги. Брошури та буклети друкують на форматі А4 або А5, використовують щільний папір і двосторонній друк. Соковиті яскраві повнокольорові зображення, правильна композиція з тексту та картинок, схеми, візуальні ефекти та грамотно підібраний шрифт – важливі складові успіху Вашої маркетингової продукції.

Не обійтися в рекламі без плакатів, афіш та інформаційних листів. Це різновид поліграфічної продукції формату А4, А3 і більше, які прикріплюють на стіни, вікна та інші вертикальні поверхні, що знаходяться в полі зору необхідної аудиторії. При виготовленні потрібно враховувати, що рекламне зображення має бути добре видно на відстані, бути зрозумілим і в зоні досяжності глядачем (підійти розглянути).

Рекламна поліграфічна продукція багатогранна. І, незважаючи на інтернет та телебачення, поліграфія у рекламі була і залишається лідером.

post-img

Сувенірна продукція.

Ручки, блокноти, запальнички, чашки з фірмовою символікою (логотипом) — це, безперечно, найекономічніший і найпоширеніший вид рекламно-сувенірної продукції, яку можна використовувати при проведенні промо-акцій і різних презентацій. Крім того, подібні сувеніри стануть відмінним подарунком для гостей та клієнтів, які їм нагадуватимуть про вашу компанію. Сьогодні з неймовірною швидкістю зростає популярність термокухлів. Вони зберігають температуру гарячих чи холодних напоїв протягом тривалого часу. Зручно, що гаряча рідина не нагріває корпус термокружки, тому обпалитися неможливо і спеціально розроблений клапан виключає проливання. Друк символіки на термокухлях – це ефектний рекламний хід. Він допоможе створити позитивний імідж компанії. Таку термочашку можна подарувати співробітникам компанії, партнерам чи потенційним клієнтам.

Якщо ви заощаджуєте свій час і гроші, якщо ви прагнете максимальної ефективності реклами вашої компанії з мінімальними витратами, то шанс розповісти про свою компанію безлічі людей це друк на пакетах. Пластикові та паперові пакети, придбані оптом, обійдуться вам у лічені копійки, про вашу ж компанію дізнаються багато – яскраві пакети з вашим логотипом просто не дозволять пройти повз, не звернувши на них увагу.

Рекламувати свій бізнес та свою фірму можна по-різному. Одним із елементів реклами є нанесений логотип компанії на одяг: кепку чи футболку. Такий спосіб дає можливість заявити про себе та свій бізнес, залучити потенційних партнерів та клієнтів. Брендовані кепки та футболки – це не просто вид одягу, це певний стиль, тренд. Одяг з логотипом фірми використовується на презентаціях, рекламних акціях, корпоративних тренінгах, та як елемент корпоративного стилю співробітників, що знаходяться у торговому залі. Одяг бренду компанії вже точно приверне увагу оточуючих. Співробітник виглядатиме презентабельно та стильно.

post-img

Широкоформатний друк

Друк великого формату на рулонних або листових матеріалах (вінілова плівка, папір, банерна тканина і т.д.) виконується за допомогою комп’ютера та спеціального широкоформатного принтера. Розміри такого обладнання помітно відрізняються від офісного та можуть досягати кількох метрів у довжину та висоту, а ПК необхідний для створення цифрового макету для друку.

Широкоформатна поліграфія дуже популярна в рекламному бізнесі. У місті її можна побачити на бігбордах, на транспорті, у кінотеатрах, у кафе, на будинках, банерах та щитах. Популярність цього способу в залученні споживчої уваги зрозуміла: така реклама коштує набагато дешевше за телевізійну. Залежно від того, реклама буде розміщуватися зовні або всередині будівлі, розрізняють зовнішній та інтер’єрний друк.  Інтер’єрний друк має більш високу роздільну здатність, оскільки він буде розташовуватися в безпосередній близькості від людини.

Матеріали для друку широкоформатного це, по-перше, папір. Вона коштує недорого — і це визначальний фактор, адже якщо реклама розміщується  в приміщенні, то немає потреби захищати її від вологи та вигоряння на сонці. Другим є банерна тканина – тканинне полотно, укріплене вініловими нитками. Термін експлуатації такої продукції складає від року до трьох років. Ну і зрештою друк на плівці, що самоклеїться, і є ідеальною для оформлення вітрин, громадського транспорту, стендів.

Для розміщення реклами на будівлях використовується спеціальна сітка, що є щільним і міцним матеріалом, стійким до агресивного впливу зовнішнього середовища. Це досить дорога реклама, але виглядає вона яскраво та ефектно. Зображення зберігає чудовий зовнішній вигляд протягом 2-5 років.

post-img

УФ Друк

Безумовно, найякіснішим нанесенням зображення на матеріал є УФ. Ні для кого не секрет, що розвиток технологій у рекламній сфері не міг не взяти до уваги ті недоліки, які ніс з собою сольвентний друк. Розвиваючи методи нанесення зображення на різні матеріали, стала очевидна потреба нанесення картинки на тверді матеріали прямим методом. Також  головною причиною була недовговічність поклеєної поверх плівки, усихання її по краях, а також чутливість до сонця, дощу та перепаду температури. Завдяки сучасній технології припікання фарби ультрафіолетом, ультрафіолетовий друк має безліч переваг:

1. Матеріали для друку УФ це все:  Кахель, скло, дерево, папір, тканина, пластик, банер та багато іншого.

2. Інтер’єрна якість друку

3. Картинка не піддається вигоранню

4. Не піддається перепадам температур

5. Не змивається

6. Висока стійкість до стирання

7. Прослужить у первісному вигляді понад 5 років

8. Без запаху

9. Швидкість висихання

post-img
Замовити розрахунок